7 otroligt viktiga saker!

  •  min pastasallad blev bra, fast såsen blev alldelens för stark
  • jag har världens bästa kille & bästis
  • jag tror jag ska boka av l'oréal-saken, jag pallar inte
  • min friskoteket (hahahah) lärare ringde, jag kmr få g (det högsta man kan få)! och det utan att ha gått på ett enda möte, som jag oroade mej för så i början (kolla bloggen från typ sep 07)
  • jag tror jag skulle vilja jobba som sjuksyster eller barnmorska i framtiden, jag måste bara kolla med syo'n vad man måste läsa då. ere mer matte än matte b pallar jag inte, haha
  • jag är ledig imorn
  • jag ska till barkaby outlet i helgen hoppas jag och se om jag kan fynda lite baskläder från filippa k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0