babylove

I know, jag är hemma astidigt för att vara lördag. Men jag gillar inte att åka kommunalt själv när det är sent (inte för att det är sent än, men ni fattar) + d är ändå en timmes resväg från Skarpan. Aja, jag & Nikkis träffade i stan, så kollade vi lite och sen så åt vi glass i solen i Kungsan, riktigt vårkänsla! Sedan åkte vi hem till henne, och myste med världens sötaste unge, som jag inte sett på två månader, och som blivit asstor. Han kan hålla upp huvudet själv nu och han låter hela tiden, aaaw :D Fast han spydde på min arm, inte så nice kanske. Vi gick på promenad med honom också och sådär, älskar verkligen sol & vår! Har massa pics också

puss

image151image152image153image154image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0