catfight

Jag och Anna på ki-boxen, ojoj säger jag bara. Hon gav mej en rak höger (haha, typsikt svenne-uttryck) i ansiktet och jag sparkade henne på ett ställe, vi säger såhär, om hon var kille skulle hon haft jävligt ont ;) Sen så dödade hon såklart mina armar med sina fotbollssparkar, dom är fortfarande röda och svullna, snyft. Well well, nu har jag just duschat & plattat håret, tänkte att jag skulle vara lite snäll mot frisören imorn och hjälpa lite. Mitt hår är så tjockt att det tar ca 2 timmar att färga, men om det är plattat kanske det går på 1 & 45, haha. Planerna för morgondagen är alltså färning hos L'oréal kl 9.15, yes, jag ska skolka imorn, men jag har snackat med mami och det här ju lixom en one-chance-oppurtunity :) Och sen ska jag till sista lektionen om jag hinner och efter skolan blire bara mys med min pojkvän.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0