dedicated to pauline

Hej alla fans! Det här inlägget är tillägnat Pauline, mitt största fan ♥ Bara för henne kan jag avslöja att jag sitter här och käkar icas färdiglagade pannkakor (asgoda) och lyssnar på världens bästa låt; Robyn - Handle me. Det blev ingen vals för mej idag, för när jag var färdig på UM hade min buss redan gått. Men imorn ska dom tydligen bugga, så jag får vara med då istället. Dagens planer är att förbereda mej inför vår svenskauppsats/uppgift imorn och fixa allt till naturen, för jag missar lektionen på fredag, pga färgningen. Och så ska jag träffa Nikki, vi ska träna och Pauline ska också med, om hon orkar (lat). Och så hinner jag säkert med att klämma in några filmer också, haha! Har en Audrey Hepburn-film kvar som jag inte sett. 

laaaaaaaaaaaater!

Kommentarer
Postat av: paui

tillägnat bara till MIG ♥♥♥

2008-04-09 @ 12:40:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0