fredag

Jag stressade som fan imorse för att hinna se på Ebba och så sätter jag mej framför svt 7.15 och då är det någon debatt om jämnställdhet?! Jag blev såklart skitsur, men nu när jag kollat henens blogg så jag att hon visst skulle vara med i TV4, haha :$ Well well, jag har varit i skolan och haft historia ,sen hade vi inställd natur, så jag åkte hem. Har 4 timmars hål och massor att göra, platta håret tex. Dagens kläder är iaf en vit topp, blommig förklädesklänning, tights, jeansjacka & svarta spetsiga skor. Aja, jag ska nog starta med håret nu

puss

Kommentarer
Postat av: p

jag såg det! fast ebba och dem andra sa typ två meningar, så jävla värdelöst att offra tid för det, hahaha..

2008-04-25 @ 12:17:52
Postat av: Leia

kul att du gillade tipset...och jag skrattade när jag insåg att vi båda har suttit och glott på fel program:)

kram


Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0