hårmodell för l'oréal!

Minns ni att jag & Nikki var på en hårmodellcasting för L'oréal för ett par månader sen? Idag på min assega mattelektion ringde dom mej och dom vill använda mej på fredag för en färgning, jippi! Så på fredag kommer jag få färga mitt hår till vilken färg jag vill helt gratis, hallelujah! Undra om jag ska göra som kära blondinbella nu och skriva att jag är hårmodell i min presenation, sådär 'hej, jag heter emma och är hårmodell för l'oréal, välkommen till min blogg', haha. Det var ju så hon gjorde, och hon gick ju bara en visning. Aja, jag hoppas jag kan få med mej Nikki dit, annars får jag väl gå ensam, nervöööst! Annars då? Joo, jag har just kommit hem från skolan och ajg tror jag ska iväg och träna, venne vilket jag ska välja bara. Medel eller Step-up? Step-up är roligare, men medel jobbigare..hm :/

puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0