hata fotboll

image240Mitt hår blev blev fint, även om hon var tvungen att klippa av jättemkt, för så mkt var slitet. So much for long hair... Aja, efter klippningen åkte jag till min söta kille, vi låg och myste ett tag innan vi gick till brasan i Akalla By. Den var väl ganska seg, som brasor alltid är, det är typ bara kul när man är fem år. Vi chillade på en bänk tills dom tände elden och då drog vi typ hem efter två minuter, haha. Jag tycker det är obehagligt med eld, jag har aldrig i hela mitt liv tänt en tändssticka, så. Hemma hos J var jag världens snällaste tjej och lät honom se på någon seg match i fotboll (chelsea - liverpool). Som den trogna fotbollssupporter jag är somnade jag typ 5 min in i andra halvlek och sov en timme. Det var asskönt, jag hoppas verkligen jag kan somna om nu bara. Men kort sagt så var min valborg mysig och skön, precis som den ska vara.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0