hej alla älskade läsare..och nathalie

Haha! Har haft en asbra dag, segt i skolan, jag fick alldelens för mkt info av en person som vi kan kalla för B, haha, Pauline vet vad jag menar ;D Aja, provet imorse gick btw bra också, hoppas det, kändes bra, även om jag missade lite på sista frågan. På hålet chilalde jag & P ofc vid palmen, det är vårt hood, eftersom ruddan är fullt av mysko folk som fejkar finsk dialekt fast dom är svenska, eller som tar med sej egna tekokare och kokar te på raster (ja, seriöst) så är det de enda ställe vi kan vara normala på, haha. Efter skolan så har jag varit emd J och det är däför jag är så glad, är på världens bästa humör! Ska visa 4 bilder också, känner mej generös idag.

pussar


1. lite konstig bild, men min kjoool
2 & 3. palmen foreveeever!
4. palmencrev 1331

Kommentarer
Postat av: Anonym

palmen

2008-04-05 @ 11:43:01

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0