herregud

image150

Varför har PA börjat göra reklam för Disney Channel? Medelåldern där är typ 15 år, verkligen rätt åldersgrupp, haah. Och btw så är Hannah Montana så jävla dåligt. Det handlar om en brud som typ är vanlig och samtidigt en superstjärna typ. Och lixom, i serien verkar hon fett populär, fast hon är typ värsta tönten då (enligt mej) och så har hon världens fulaste kläder. OOOCH, serien är dubbad till svenska, till & med när hon sjunger?! Wtf, vem som går typ i högstadiet ser på en dubbad serie på Disney Channel?! Och skådisen som spelar Hannah, (Miley Cyrus) är så jäävla irriterande. Hon går typ runt och skryter om att hon är oskuld och att hon ska vänta till äktenskapet, blabla, vem fan bryr sej?!


Kommentarer
Postat av: sogol

haha du ser ju på den för du verkar veta vad serien handlar om XD HAHA nej, jag driver bara med dig

2008-04-05 @ 16:57:17
URL: http://peacetoyall.blogg.se
Postat av: Anonym

Miley Cyrus föddes 23 November 1992.

2008-04-06 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0