it's a simple fact

Röker du? nope
Snusar du? blä, nej!
Skolkar du? ja, ibland
Gör du frukosten själv? aah
Har du suttit i rätten? nope
Har du slagit ner någon? ahha, nää, inte direkt
Har du varit på strippklubb? nope.
Vad gör du när du blöder näsblod? jag har säkert inte blött på typ 7 år, men antagligen stoppar jag typ bomull i näsan?
När grät du sist? hm, nu vare länge sen, men förra måndagen
Vem kan du prata om allt med? john & nikki ♥
Har du solglasögon? yes sir
Skriv en mening på engelska: hi gorgeous!
Vem pussade du senast? john ofc ♥
Vem kramade du senast? john, haha
Vad är din högsta önskan just nu? sommarlov!
Vad heter ditt hårspray du använder? använder inte hårspray så ofta, men isåfall beach curl från toni & guy
Vem gillar du? john ♥
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? jag har en svart/vit randig klänning
Känner du någon som heter Niklas? yes, en i min mentorsgrupp tex
Hur många datorer äger du? jag äger väl ingen, men min familj har 3 vanliga, 1 laptop och snart en till laptop :)
Är du blyg? ja, om jag ite känner personerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0