my shoooorty

A casa igen! Eftersom blogg.se inte funkade som det skulle förut så får bilden komma i det här inlägget istället. Och I know, jeansmini är inte värsta mode nu, men den är snyggt, så jag bryr mej inte. Pauline köpte iaf ett par skor och så kollade vi runt lite, jag var jätteduktig och köpte ingenting! Ska aldrig mer köpa något onödigt, utan planera alla mina köp, så jag kan spara cash. Vi fikade på världens bästa ställe, Coffehouse by George, och dagens höjdpunkt måste varit när vi såg biffen utanför fönstret, aah ♥

puss!

ps. marimekko-kläderna var verkligen hemska! eller det fanns typ okej bikini och solglasögon, kanske något att köpa? :/

image190

hoodie - hm
i ♥ ny - tröja - köpt i new york
minikjol - zara (typ 2 år gammal)

+ stövlar - din sko

Kommentarer
Postat av: viola

svar: jag brukar inte heller gilla långa klänningar, men visst var den där fin! :D

2008-04-13 @ 17:29:49
URL: http://vajola.blogg.se
Postat av: Ewie

fint ^^

2008-04-13 @ 17:34:22
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0