nakenchock!

Igår när jag skulle sova så kom jag på en asrolig sak som jag glömt att skriva här. Även om ni inte tkr den är asrolig kan jag alltid ha den för att påminna mej själv, haha. I Nicoles rum så täcks nästan hela den ena väggen av två jättestora fönster, som är vända mot hennes gård & typ tre stora hus med mssa fönster, och Nikki har inga täckanade gardiner eller nått sånt över dom här fönstren. Så dom första gångerna jag skulle byta om i hennes rum  så sa jag typ "men är det säkert att vi inte syns ut på gården då?" och Nikki typ "nej nej, d e chill, ingen ser". Så i typ ett års tid så bytte vi om typ helt i det där rummet, i somras sprang vi typ runt i bh och grejer, hahaha. Iaf, sen typ för nån månad sen så fick Nikki höra av två killar att dom brukar se henne byta om i sitt fönster. Alltså har vi typ nakenchockat hela Skarpnäck i typ ett år, hahahahahahaah! Kul va ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahaha:P Snart blir ni kändisar där:P

Ha en toppenbra dag!:)


Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0