onsdag

Sorry för seg uppdatering, men jag har helt enkelt inte hunnit förrän nu. Sen kl 1 har jag varit hos J, det första vi gjorde var att försöka göra våfflor till lunch, dom blev helt misslyckade, men vi åt dom ändå, haha. Sen så tog vi en filt och gick till Akalla By och la oss i gräset och myste ett tag, asmysigt, värsta sommarkänslan! När vi tröttnat på det så åkte vi till Kista, jag såg skorna jag skrev om igår och blev helt kär, så jag köpte dom. Sen provgick jag runt med dom i Kista och kom fram till att dom var inget för mej, dom är snygga som fan, men jag blir typ 1.80 lång i dom, inte så kul att vara längre än John, haha. Resten av kvällen myste vi hemma hos John och jag kom väl hem vid typ 20.15. Då duschade jag och fixade en snabb middag (pastasallad & 2 ägg) som jag käkade framför Top Model. Och well, det var min dag det, det har känts som sommarlov hela dagen, helt sjukt att det bara är onsdag och skola imorn! Btw så gick mina solisar sönder, buhu :(

puss

image224

topp - hm
jeans - hm

+ ballerina -skopunkten, väst - canada goose, väska - lisa larssons secondhand & solisar - hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0