tidsfördriv

Gör såhär:
Adda alla dina låtar i en spellista (Winamp, Windows Media Player t.ex).
Sätt på Shuffle/random
Tryck på Next/Nästa efter varje fråga
Använd låttiteln som svar på frågan

FUSKA INTE!


1. Hur mår du idag?
let's get loud

2. Kommer du komma långt i livet?
angels

3. Hur är skolan för dig?
touch

4. Vilken är ditt livs themesong?
stars are blind

5. Vilken är din livshistoria?
hos dig är jag underbar

6. Hur ser din framtid ut?
lilla hjärtat

7. Hur blir din morgondag?
if you wanna

8. Vad är det bästa med dina vänner?
baby come back to me

9. Vilken sång beskriver dig bäst?
pappa betalar (HAHAHAH!)

10. Hur ser ditt liv ut just nu?
pojkarna som busar

11. Vilken låt kommer spelas på din begravning?
4 sekunder

13. Vem kommer du gifta dig med?
kung i baren

14. Hur ser världen på dig ?
just breathe

15. Vad tycker dina vänner om dig?
ljudet av mitt hjärta

16 Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
stick från vår arena

17. Kommer du någonsin få barn?
jump for my love

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
hot child in the city

19. Hur blir du igenkänd av folk?
fejken

20. Vilken är din livsfilosofi?
hej fanny

21. Vad tycker dina föräldrar om dig?
i can tell u wanna fuck (HAHAHAHA)

 22. Tycker andra att du är attraktiv?
now that you got it

23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
i wanna grow old with you

24. Hur ser du på sex?
brother oh brother


Kommentarer
Postat av: J

1natural mystic
2takin all that
3ready
4fuckin you right
5snitch unit
6above the rim
7u r the one
8crossroads
9pass it pass it
10nas is like
11clubb thuggin
12standing in the shadows of love
13armed criminal action
14i wanna be where you are
15rest of my life
16ghetto queen
176 in the morning
18u better regognize
19we all die one day
20showdown
21the crown
22i wanna be
23suicide
24faithful to the end

2008-04-07 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0