tisdag

Long time, noo see. Misslyckade blogg.se försökte tydligen byta bloggplattform och allt slutade med att dom är kvar på exakt samma ställe, smart?! Iaf, jag kan väl uppdatera alla fans om vad jag sysslat med dom senaste dagarna. I söndags så var jag i Vällingby igen med pappa & Anna och lämnade tillbaka kjolen, fick över 100 kr för mkt tillbaka, moahha! Vet vart jag kan hitta den perfekta kjolen nu, American Apparel! Sen på kvällen gick jag en promenad med mami. Igår var det bara seg skola igen och sen på kvällen var jag och tränade med P, körde step-up. Idag så har jag alltså varit i skolan igen, försov mer en halvtimme imorse, men jag hann ändå. Aja, skolan var som vanligt, vi hade inställd natur, så fick sluta två timmar tidigare, jippi! Nu ska jag se på en film tror jag,

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0