tisdag

Idag så har jag faktist skola, men bara en lektion, 8.20 - 10.10. Efter det så ska jag & J hem hit och mysa, vi har fått tillbaka varmvattnet nu, som tur är, haha. Det är vår 9 månaders dag också, om 3 månader har vi varit ihop ett år! Sen så kl 17 ska jag & MP på vår jobbutbildning, som håller på i tre timmar. Sen ere bara att köra, ska jobba tre dagar den här veckan, aah! Jag kunde typ inte sova igår för jag låg och tänkte och stressade hur jag skulle hinna med allt, men på något sätt går det nog, det gör det alltid.

puss

Kommentarer
Postat av: Melina

svar:jaha,har du haft problem med det?
har aldrig shoppat därifrån ..

2008-04-29 @ 15:40:54
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0