torsdag

Haft en asbra dag. Började imorse med sovmorgon, sedan tråkig svenska, lunch och hål. På hålet powerwalkade jag & P genom Edsbergssparken till centrum, så nu behöver jag inte träna idag, helt perf! Efter mitt aslånga hål, som sista lektion, var det samhälls, där jag fick bästa nyheten - inställd samhäll imorn = JAG ÄR LEDIG IMORN! Egentligen ska jag ha fyra lektioner, men; samhäll (inställd), natur (man behöver inte komma om man ska ha debatt, vilket jag inte ska), italienska (vår lärare är på utbytesresa, så man får jobba hemma) och matte (som typ alltid är inställd, vår lärare hittar alltid på nya saker att ge oss komp för). OOch, det är inte det bästa, utan L'oréal ringde mej igen! Den här gången gäller det en hårmodevisning och dom har ringt Nikki också! Det är nästa fredag och lördag, jag är så glad, hiih! :D Aja, nu väntar jag på att mamma ska komma hem, hon kmr ha med sej min morfar (som bor i Småland) som ska vara här och hälsa på tills lördag.

puss

ps. är det bara jag som har problem med att när man öppnar nya flikar i windows fuckar hela skiten?!

image197

några min morfar spelat in en film med :)

Kommentarer
Postat av: paui

jag har inget problem med flikarna iaf.

hahaha, hoppas du vet vilka dom där "några" på bilden är? :O

2008-04-17 @ 17:21:12
Postat av: emma

orättvist! :(

hahaha, nää, dom e väl helt okända va (A)

2008-04-17 @ 17:32:17
URL: http://emmisftw.blogg.se
Postat av: Sabine

åh fusk å va leedig imorn!

2008-04-17 @ 19:47:36
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0