what's on!

Hittade nada i Kista, tydligen ere helt fel säsong för aerobicsskor, de får in nytt i höst, blöö. Sen vi kom hem därifrån så har jag gjort en svenskauppgift, det är helt sjuk hur mkt vi har i skolan nu alltså! Btw så tror jag att jag har missuppfattat uppgiften, hoppas inte det bara. Nikkis har iaf vaknat och vi ska ses om 1½ timme, vilket betyder att jag satsar på 13.09-tåget mot stan. Aja, ska visa vad jag har på mej och sen så måste jag nog fixa mej.

puss

image148image149

tröja - hm
tights - hm
skor - adidas
skinnjacka - hm

+ wayfarers (snor tillbaka dom från mamma, moahaha)

Kommentarer
Postat av: Nadia

hur mycket kostade jackan? :)

2008-04-07 @ 18:09:50
Postat av: emma

oj, gud, köpte den för ett år sen, men den var billig, typ 300 tror jag :/ fast den är ganska dålig, det är plast (inte skinn) och den värmer ingenting :(

2008-04-07 @ 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0