Carita Ideal Hydration Lagoon Bath Mask


image30
Beskrivning: En underbar, törstsläckande mask som badar huden i välgörande näring och fukt och stärker dess fuktbindande skyddsbarriär. Huden blir smidig och len och strålar av välbefinnande.

För vem? Passar en fuktfattig hud.
 
Egenskaper: En underbar, törstsläckande mask som badar huden i välgörande näring och fukt och stärker dess fuktbindande skyddsbarriär. Huden blir smidig och len och strålar av välbefinnande.
 
Användning: Applicera över hela ansiktet och låt verka 5-10 minuter. Används 1-2 gånger/vecka.

Jag tkr; Jag är käääääär! Den har en söt blå färg och så känner man verkligen när den *arbetar* på ansiktet, det pirrar sådär och efteråt känns det värsta mjukt och len. Har len hud naturligt, men den blir ännu mjukare nu, ååh, underbar!

Andra tkr; Att mitt ansikte känns lent

Pris & Inköpsställe; 375 kroner får man betala för den är godingen, dyrt, men man behöver bara använda jättelite varje gång, så den kommer nog räcka länge och då sjunker ju ppa ( pris per användningstillfälle - för alla som inte läst ebbas stil!). Finns på hudoteket.se.

Betyg: Underbar med dyr, men haru fyra hundringar över så gör den här nog underverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0