fredag @ lanzarote

Har lyckats fa tag i en data pa ett internetcafé! Jattelang dag idag, forst en lang flygresa imorse, sex timmar fran arlanda - lanzarote. Men vi landade iaf runt 12 lokal tid, det ar runt 20 grader, men mulet och har regnat hela dagen. Nar vi kom till hotellet gick vi iaf ut direkt och at lunch, sen gick vi runt lite pa gatorna och sa och sen sa fikade vi. Och sen chillade vi pa hotellet ett tag och nu har vi just atit middag, var en svensk servitor pa resturangen som min pappa blev bastis med, for att han han fran Falun (pappas hemstad, haha). Och nu sitter jag och snackar med med varldens basta pojkvan, som jag verkligen saknar. Ska aldrig mer aka ifran honom!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0