fredag

Ännu en helt onödig dag i skolan, det känns som jag är där max en timme om dagen och den timmen gör jag typ ingeting. Iaf, var på engelskan 5 min imorse, vi hade vikare, så jag & paui tog närvaro och drog. Sen så hade vi ju 3 h's hål framför oss, så vi åkte till Kista och lunchade på donken. Vart lite stress när vi skulle tillbaka till skolan alltså, bussen kom aldrig. I skolan så skulle jag & J ha muntliga i italienska. Vi skulle sitta tsm i ett litet rum och spela in. Sen så tog J med sej sina böcker in, men vi använde inte dom, utan gömde dom under min jacka. Och sen när vi står och ska gå ut så har jag just tagit upp böckerna och då kmr vår lärare in. Och vad jag gör? Jag kastar ner böckerna och försöker dölja dom med jackan, såg ju mkt misstänkt ut. Så nu är hon *mkt besviken* på oss och *vet inte om hon kmr tro på vad hon hör på vårt prov* (som för övrigt gick asdåligt, jag ba 'mi piace faccio lo spuntino, ma io preferisco faccio lo spuntino.. = jag gillar att fika, men jag föredrar att fika. Say what!? Aja, atm har jag GG-maraton, hunnit med 6 avsnitt. Tog en paus för att åka till Stinsen och äta med papi också. Aja, skriver imorn igen, pusshej

Kommentarer
Postat av: madeleine

samma här, känns som om att jag är i skolan två ggr per vecka eller något ;D

2008-02-08 @ 23:35:54
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0