if i can't do it naked, it's not worth doing

Skoldagen var lätt som en plätt (HAHA), en timmes engelska, där vi fick tillbaka nationella, hade mvg på läs & hörförståelse, så det var ju bra. Sen ett lång hål med Pauline, som gick åt till att kommentera typ alla som gick förbi oss, haha, stackars ruddan. Joo, vi hann gå in i aulan och se på ett kristet band som uppträdde (?) och så lyckades jag halka och ramla på en banan i cafeterian, skillz. Aja, sen hade vi fem minuters italienska och sen fick vi dra hem. Har varit med J några timmar, vi hann med att se ett till Lost-avsnitt, bra serie det där. Aja, nu blire nog GG resten av kvällen, imorn ska jag sticka till Skaaarpan.


ciao

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0