onsdag

Jag är stressad och gör hundra jävla grejer på en gång, eller ja, iaf 3, haha. Fast nu ere lite lugnare, så jag kan blogga. Dagen började bra, fick tillbaka mitt matteprov och fick MVG, yeeeeeey! Hade bara G i nian, så en glad överraskning. Sen så hade vi italienska, jag är jävligt glad att jag kommer slippa Eulalia, sämsta läraren! Och sen slutade vi, jag & J taggade till centrum, jag köpte ett skrivblock & foundation och pannkakor och så åt J kebab. Sen gick vi hem till moi där jag åt upp mina pannkakor och så har vi bara myst galet hela dagen, hann med att se tre Lost. Och sen gick han hem och jag har just duschat. Och jag åker om 48 timmar ,och jag vill inte! För jag kommer dö utan J. Okej, har varit borta från honom en vecka förut också, men den gången hade vi bara varit ihop i 5 dagar (och inte ett halvår) så det var inte riktigt samma känsla. Nu nördar jag mej framför datan och dissar Greys, pallar inte med serier där alla skådisar lämnar, typ, kolla på OC efter Marissa?!

puss

ps. som vanligt har ni sett klänningen förut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0