@ skarpan

Jag hade asssvårt att somna, somnde typ runt 4-5 och sen blir jag väckt av Nikkis dumma katt, som typ älskar mej för att jag är den enda som skiter i hnm ( = han tror att jag är svårfångad). Iaf, lyckades somna om och så blev vi väckta i g e n ! Av något som lät som om man typ slog med en yxa mot metall och sen så en bil som tutade. Och när vi kollar ut så brinner det asmkt i huset mitt emot, det kom 4 brandbilar och två ambulanser, shit alltså! Men dom lyckades iaf släcka, brann typ mest på balkongen tror jag. Men sen lyckades vi somna om och vaknade för en halvtimme sen. Och nu ska jag snart tagga hem och senare träffa min andra älskling, haha

puss


image39
lägenheten i mitten då, den gula saken är en brandman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0