tisdag

Nu är jag hemma från skolan, hade bara historia och mentorstid idag. På historian så jobbade vi med vårt projekt, fast jag & paui satt bara och snackade istället, vi ska redovisa det på torsdag, men jag tror nån av oss stannar hemma då istället. Aja, sen fick vi våra scheman inför period tre på mentorstiden, har bara en enda sovmorgon nu, men såklart har jag hål alla dagar, tack ruddan! Aja, jag åt lunch med Paui och sen så åkte jag till centrum, fick med mej en asgullig bh hem, köpte utan att prova, så det måste jag fixa. Sen nu när jag kom hem så såg jag att nya cosmo kommit, så jag ska bara lägga mej i soffan och mysa med den, yees! Och senare idag så ska jag åka och träna med Paui, haha, mkt Pauline idag :D

puss!

Kommentarer
Postat av: karin

vilken skön dag! ha en bra fortsättning!

2008-02-12 @ 12:18:59
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se
Postat av: Johanna

Härligt med så kort dag!
Ha en trevlig tisdag :)

2008-02-12 @ 12:23:46
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0