torsdag @ lanzarote

Sista dagen! Inte sa bra vader idag sa pa formiddagen gick vi till Zara igen och jag dregglar pa allt dar! Dom har sa mkt snyggt, nar jag kommer hem ska jag bara shoppa dar. Sen sa fikade vi och jag bokade en tid for manikyr. Och sen at vi lunch och da hade solen kommit, sa jag solade 1 timme innan det var dags for manikyren. Blev inte sa jattenojd, kan gora lika bra sjalv - jag hade en larare en gang som sa att svenska tjejer var bast i varlden pa att fixa manikyr, eftersom det ar sa dyrt i Sverige, och hon hade nog ratt. Iaf, tre naglar ar redan forstorda. Sen packade jag och sant och nu har vi just atit middag, var varsta pakistanire som raggade pa mej (hah, pakistanier <3 moi). Imorn gar planet hem kl 13, sa jag landar i Sverige runt 20, sa vi hors igen imorn kvall!

harebrahej

Kommentarer
Postat av: Hedvig

ååh, manikyr :D

2008-02-28 @ 22:33:46
URL: http://egocentrisk.webblogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

ååh jag vill också utomlands :)

2008-02-28 @ 22:40:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0