give me all you have

Gör tusen saker samtidigt just nu, gbar på pa, smsar och bloggar. Men för att berätta om dagen då, italienskan gick bra, på hålet var jag med Pauline och Nationella kändes bra. Vi skulle skriva ett brev och rekommendera resemål i Sverige typ, satt i aulan, så där gick det ut folk typ hela tiden. Fast det kändes ändå inte så kul att gå ut med ekande klackar, haha. Sen åkte jag hem, pluggade lite och sen drog jag till träningen. Hemskaste ledaren, till att börja med såg hon ut som en gammal fjortis, med 1 meter långa extensions. Sen så kunde hon inte göra en rörelse *normalt* utan hon var tvungen att lägga till konstiga saker på allt, inte ens armhävning lr situps fick man göra på det vanliga sättet. Tur att jag inte hinner gå på onsdagar så ofta! Sen åkte jag hem, duschade, käkade och nu håller mamma på ett förhöra mej, fast vi har paus atm, för hon är och handlar. Men allt känns bra hitills.

image2

Topp+kjol - Gina tricot
Tights- H&M
Tofflor - Victorias Secret
I skolan: Kofta - HM, Fjällis och Stövlar ifrån Bianco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0