i understand the reason why we're living

Hemma igen från min snabbis i skolan. Gjorde provet på 45 min (som jag trodde) och det kändes asbra helt enkelt! Var exakt de frågorna jag övat särskilt på, så nu hoppas jag på ett bra betyg! Historia är btw askul, ska välja både historia b, historia c & historia efter 1945 nästa år, haha, historianörd. Ska nog ta och kolla lite på mina val innan jag drar jag träffar Nikki. Btw, det är ashalt ute, och jag tyckte det verkade ett bra tillfälle att ta mina  (lite för stora) pumps, så jag halkade 3 grr och tappade dom lika många, alla grr framför min granne (kille, 16 år) som gick bakom mej, skämmigt som fan. Nu ska jag fan ta platta stövlar såfort det är snö. Aja, en dagens kmr senare, har fotat med digi-cam iaf, duktigt va.


puss

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vilken linje går du?

2008-01-31 @ 10:13:21
URL: http://FLORENNZ.BLOGG.SE
Postat av: emma

vi har inte fått välja linje än, men jag ska välja sam språk :)

2008-01-31 @ 10:22:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0