jag vet att du orkar läsa

DIVERSE:
Namn:
Emma Elisabet
Födelsedag: 30 augusti
Hemstad: Sollentuna
Ögonfärg: blå/grön
Hårfärg: mörkbrun atm
Längd: 169 cm
Höger/vänsterhänt: höger
Värsta ovanan: största egoisten
Stjärntecken: jungfru
Sko stl: 38/39
Är dina föräldrar skilda: Nej
Din svaghet: choooklad
Dina rädslor: bli lämnad, spöken (a)
Mål för det här året: gå ner 3 kg, haha
Mest använda fras på msn: haha
Det första du tänker på när du vaknar: hur mkt är klockan?

FAVORIT:
Färg:
rosa, röd & svart
Mat: tacos
Djur: kattungar är söta, haha
Glass: choklad (mcflurry ftw!)
Godis: choklad
Affär: hm
Sallad: jag äter aldrig sallad, för jag gillar inte själva salladen, så jag kan bara äta typ 10 % av den
Skådespelare: ingen speciell
Låt: barbiegirl, hahahahahh!
Nummer: 13
Tuggummi: jag gillar inte tuggummi, livet är hårt
Helgdag: jul & påsk
Årstid: sommar 
Tandkräm: sensodynes typ?
Radiostation: Nrj
Doft: clean - fresh laundry

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
rik
Hur vill du dö:  tsm med alla jag känner, så ingen kan sörja mej
Vem av dina vänner är mest lik dig: pauline typ
Vem är högljuddast: nicole, utan konkurrens
Vem får dig mest att skratta: jag själv (A) nej, men nikki säger vi
Vem har du känt längst: madde, men det är inte så att vi umgås utan våra familjer, haha
Vem är blygast: jag
När grät du mest: vadå när? jag gråter typ en gång i veckan
Vad är den bästa känslan i världen: lycklig & kär
Värsta känslan: oro, rädsla & stress
Vart vill du bo i framtiden: en stor lyxvilla
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: privat
Hur länge tror du att du kommer leva: min farmor är asgammal, så det ligger i släkten att leva länge

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
självklart
Moonat någon: hah, nej, blyg som sagt
Blivit dissad: självklart
Rymt hemifrån: nope
Föreställt dig ditt ragg naken: kanske det (A)
Skolkat: lätt
Tänkt på självmord: mm
Sovit utomhus: nää
Gråtit i skolan: yes
Spytt i skolan: nää
Velat bli modell: självklart
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: haha, kärleksbrevet i fyran tex!
Sett en död människa: nej
Druckit alkohol: jaa
Använt droger: näpp
Ätit sushi: faktist inte
Varit på scen: ja
Snattat: jaarå
Retats: ja , hela tiden
Blivit nerslagen: faktist inte

DU:
Svär:
faktist slutat en hel del
Sjunger bra: jag venne, tror inte
Duschar dagligen: ah, oftast
Vill gå på högskola/universitet: hm, måste nog
Vill gifta dig: klart jag vill
Tror på dig själv: oftst
Kommer överänns med dina föräldrar: nja, sådär
Gillar åska: va, nej
Spelar något instrument: blockflöjt säger vi
Äger en iPod: ja
Ber: ibland
Går till kyrkan: nej
Sover med gosedjur: kanske (A)
För dagbok: yes
Dansar i regn: har nog hänt
Sjunger i duschen: aah

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
är trogen cola light
Mcdonalds/burger king: donken tills jag dööör
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: tv
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Kinamat/mexikanskt: mexikanskt
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: döv

KAN DU:
Gå ner i splitt:
 haha, nej
Skriva med båda händerna: jag har gipsat höger 3 grr, så jag klarar mej okej med vänster
Vissla: ja
Blåsa en bubbla: nää, gillar inte tuggummi som sagt
Rulla din tunga i en cirkel: hah, nej, jag & nicole var dom enda i hela gamla klassen som inte kunde
Ha dina ögon i kors: nej
Nudda näsan med tungan: ne
Dansa: inte direkt
Äta vad du vill utan att oroa dig: nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade:
 mamma kanske :/
Du pratade i telefonen med: shit, john tror jag
Du kramade: john
Du skällde på: mamma
Du sportade med: mig själv 

SENAST DU:
Skrattade:
idag
Grät: var faktist över en vecka sen
Tuggade tuggummi: idag, för johns skull, haha!
Drog ett skämt: lätt idag

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
det är mörkt, så inget
Lyssnar du på musik nu: yes
Vad har du på dig: mjukisar & t-hsirt

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
vet inte
Mirakel: aah
Magi:
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Gud: nej
Satan: nej
Spöken: ja (A)
Tomten: aah, överdrivet :|

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
usa igen!
Hur många plattor äger du: jag venne, 20?
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Dricker du mjölk: ja
Personer du hatar: finns några
Tror du gud är en tjej: nej
Var tror du vi hamnar när vi dör: jag tror vi återföds, så i en ny kropp
Hur många signaler innan du svarar: svarar såfort jag hinner? :S
Vad borde man uppfinna: en sak som kan kopiera folks kläder lätt
Är du ett hälsofreak: nope
Vad är det värsta vädret: regn ,& snö

Kommentarer
Postat av: Sara

absolut, kiwi som i kiwi-frukt! haha

2008-01-30 @ 07:47:23
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0