fredag

Det var ett onödigt sjukhusbesök, haha! Det enda som hände var att doktorn kom in och sa typ att han inte kunde göra något förrän det gått två veckor och det har bara gått 10 dagar, så hon ska tillbaka på onsdag. Men då är jag inte hemma, för jag är i gbg med J! Efter det onödiga besöket tog jag & a en taxi hem och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag tror jag ska se på The Virgin Suicides & The Devil's Arithmetic, som jag laddat ner, båda med Kirsten Dunst och ikväll kmr det vänner till familjen hit på middag.

puss

update 17.54; det är fan synd om mej! jag har hicka atm och det är tredje gången idag! såfort jag äter/dricker något får jag hicka, hata! en gång såg jag ett program om en man som hade haft hicka i typ 50 år, så nu är jag asrädd att den inte ska försvinna :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärnma in min blogg:)

2008-07-18 @ 11:04:55
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, hur är läget med dig idag? :) Hoppas du får en underbar dag!

2008-07-18 @ 11:05:14
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0