he's a one stop shop, makes the panties drop

Guud, jag är så trött! Anledningen till att jag är vaken såhär tidigt är att jag ska följa med Anna och pappa till Karolinska, för Anna ska dit på återbesök för att se hur det läker och sen gipsa om typ. Så jag är snäll och följer med som ett (trött) moraliskt stöd. Jag har dagen till ära tagit en outfit bild, iofs på en mkt tråkig outfit och en mkt dålig bild, ska se senare idag om jag kan byta ut den mot någon bättre. Oj, nu blev det lite stress här, taxin kmr kl 9

puss


idag har jag på mej;
misslyckat försök att bli ett batiklinne - gina tricot
mina favoritjeans som till mitt försvar har jättehög midja, så det är svårt att fota sej i dom utan att låren ser helt enorma ut - gul & blå
flip-flop - lacoste

+

väska - lisa larssons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0