i only wanted to tell you, you were looking kind of cute

Shulululu! Jag träffade som sagt Nikki stan, vi gick och köpte färg till mej på panduro och ett linne från gina. Sedan satte vi oss på donken och käkade såklart, haha. Efter det drog vi runt lite i affärer, när vi gick vid plattan kom det fram en helt cp kille och drog i Nikkis väska och ba "haha, nu tar jag din väska" sen så typ kramade han henne och pussade henne på pannan och ba "nej sötis, jag drev bara" och jag trodde typ han kände nicole så jag hälsade på hnm och var fett trevlig, haha. Sen sa han typ "vad gör du ikväll?" hon ba "jag ska träffa min kille" han ba "nej, det ska du inte. du ska vara med mej" och tog tag om henne fett hårt. Sen så drog han som tur va, men fett äckligt alltså, en helt främmande kille kmr fram och pussar en och shit. Aja, sedan så kom det fram en till kille (haha, killmagneter ftw) och gjorde en undersökning om tuggummi, men eftersom jag inte gillar tuggummi så fick jag filma när han intervjuade Nikki, det var kul, hahaha! Aja, sen lite senare träffade vi Nikkis kompis Hassan som var på permis (och inte från lumpen om man säger så...) och var lite med hnm innan jag mötte mamma och tog tåget hem. Nu så ska jag se på Strike! med Kirsten Dunst,


puss puss!


tjejer går ju alltid på toa två och två, haha ;) jag & nikkis @ soak toan.

Kommentarer
Postat av: shoebox

Usch vilken läskig kille!

2008-07-17 @ 18:28:28
URL: http://shoebox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0