mamma mia!

Nu så är jag hemma igen. Filmen var verkligen asbra, man blir så glad av den, precis som musikalerna, typisk feel good-film. För er som inte vet så handlar den om en tjej som heter Sophie, som bor med sin mamma på en ö i Grekland, när Sophie ska gifta sig så vill hon bjuda in sin pappa till brölloppet, men hon vet inte vem som är hennes pappa. Så hon läser sin mammas gamla dagbok och upptäcker att hon har tre potentiella pappor, så hon bjuder in alla till brölloppet. Och sen så sjunger dom massa gamla Abba-låtar hela tiden. Sophie spelas btw av Amanda Seyfried som spelar Karen i Mean Girls (my breasts can tell when it's going to rain!). Efter filmen så åt vi middag i food court och här hemma har jag tagit en promenad med mami.

puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

Helt uuuunderbar film!!:D



Hjälp vilken mumsig bakgrund du har!:) Blir hungrig...:P



Sv: Hahaha, ja visst är den!:)

2008-07-22 @ 00:25:05
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: V

Åh den vill jag se;P

2008-07-22 @ 11:22:01
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0