not all virgins are angels and all angels are not virgins...


Igår kväll så gjorde jag & J inte särskilt mkt, vi myste typ och snackade och sådär. Sen så somande vi ganska tidigt (för j, sent för mej, haha) och imorse vaknade jag pigg och utvilad 9.30 (morgonmänniska ftw!). J sov två timmar till och medan han sov så fortsatte jag kolla på Closing The Ring,asbra film faktsit, lite som Titanic och Pearl Harbour. En gammal kvinna typ minns tillbaka på sitt liv och hur hon förlorade sin stora kärlek i andra världskriget när hon bara var 21 år, snyft, blev lite tårar där på slutet. När J sedan vaknade så käkade vi och sen så åkte han hem. Sedan jobbade jag på några timmar och nu har jag just sett på en annan film, Virigin Territory med Hayden Christensen den var också bra och rolig sådär. Något som är mindre kul är att min lilla lillasyster har brutit sin fotled på två ställen. Hon är ju på konfaläger just nu och så råkade hon trampa snett typ, jag vet inte så mkt, men hon ligger iaf på sjukhus nere i Uddevalla (typ vid gbg) och ska opereras imorn :(

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0