söndag

Hitills idag har jag inte gjort något spec, sett på Levity med Billy Bob Thornton bara. Men nu så ska jag iväg till Kista med familjen för att gå på bio och se Mamma Mia! och sen äta middag där också. Det ska bli kul faktist, jag gillar Abbas musik, den är fortfarande bra, efter trettio år lixom. Jag har btw redan sett musikalen (som filmen bygger på) två grr, en gång i London i femman och sen så en gång här i Sthlm i nian, men det ska ändå bli kul med filmen. Jag har varit duktig och fotat en outfit också, men det är verkligen skitdålig kvalité som jag skyller på min dåliga kameramobil och sen på mej själv för att jag är lat och inte orkar hålla på att fixa med digitalkameran.

puss!


blommig klänning - hm
rosa (slitna, haha) keds - köpta i london

Kommentarer
Postat av: cat

söt klänning du har:)

2008-07-20 @ 18:58:03
URL: http://gallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0