the afterparty is at my body, meet me, you're invited



I brist på sol (solen var framme i hela åtta minuter!) så bestämde jag mig för att ladda ner några sköna ytliga amerikanska high school-filmer. Den första hette Accepted och handlade om en kille som inte kom in på college, så han startade sitt eget för att lura sina föräldrar. Jonah Hill (Seth i Superbad) & Blake Lively (Serena i Gossip girl) var några av skådisarna, speaking of Blake, kan man vara mer perfekt?! Jag dör för hennes hår och hennes kropp alltså, hon är som en levande Barbiedocka typ. Den andra filmen jag såg var Herbie: Fulltankad med Lindsay Lohan, iofs ingen high school-film, men en söt film ändå om en gammal racerbil som gör comeback typ.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0