torsdag

Eftersom det var varmt och soligt idag också, så jobbade jag hemifrån idag med. Men eftersom solen går i moln ganska mycket, så fortsatte jag att kolla på film för att ha något att göra när jag väntade. Den första filmen jag såg hette Bobby, en film jag velat se ganska länge, som är en dramafilm som handlar om en grupp människor på Ambassador Hotel i Los Angeles under timmarna som leder fram till mordet på Bobby Kennedy (JFK's brorsa). Det var massor av kända skådisar med som tex Lindsay Lohan, Anthony Hopkins, Heather Graham, Ashton Kutcher, Elijah Wood & Demi More. Filmen i sig var bra, men lite svår att hänga med i kanske och på slutet så grät jag faktist, haha. Efter att jag sett den filmen så lyckades jag sola och jobba lite. På kvällen åkte jag & pappa till foodcourt och åt middag och när jag kom hem satte jag på en ny film. Georgia Rule, också den med Lindsay Lohan, men också med Felicity Hoffman (Lynette i DH). Den var asbra, den handlar om en tjej som är så jobbig så hennes mamma skickar henne till sin mamma (dvs tjejens mormor) för att hon ska typ skärpa sig. Väl där så kmr d fram massa grejer om varför hon är som hon är, typ att hennes styvpappa våldtagit henne sen hon var 12 och massa annat, bra film iaf.

puss


ps. jag har hittat en rolig fördel med mitt jobb, jag kan få fram adressen till varenda svensk kändis som bor i sverige. har just kollat upp ebba von sydows, blondinbellas & darins, hahahaha

Kommentarer
Postat av: andrea

Kommentera gärna min blogg=) det skulle göra mig glad ;)



2008-07-04 @ 10:56:42
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0