we were meant to be, supposed to be

Yey, jag hann uppdatera, haha. Medan jag väntade på John så såg jag på Elizabethtown med Orlando Bloom. Sen när han dök upp så hann jag äta middag och sedan åkte vi iväg till Stadion, där vi varit och sett på DN-galan. Och jaa, det var väl intressant, haha, friidrott är som sagt inte min grej. Imorn så sticker vi iväg till GBG då, 11.07 går vårt tåg ifrån centralen. Sedan kmr tåget på fredag in runt 21, så det är väl nästa gång jag uppdaterar gissar jag. Och då kmr jag även ha bytt bloggadress, så det är bara att mejla [email protected] om du vill ha den nya. (Jag börjar inte skriva där förrän fredag så Pauline, du kan vara lugn, du missar inget, hahahah ;D )

puss & ha det så bra!

ps. jag har namnsdag imorgon. grattis till moi och alla andra emmor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0