i'll be here forever

Hemma! Det blev sammanlagt tre timmars jobb idag och så en god lunch med mamma på Armémuseums café. Det blev inga Converse, jag väntar en månad med att köpa dom. För om jag köper dom nu kmr jag ha ca 150 kr att leva på tills nästa månad, så det är inte värt det. Vid 15 åkte jag från jobbet mot John, jag skulle ta tuben från Östermalstorg till Centralen (en station), men av någon anledning så missar jag att gå av och märker inte det förrän vid Zinken (typ 5 stner senare,  haha) så det vara bara att kliva av och åka tillbaka. Hos John gjorde vi inte så jättemkt, myste och försökte se på Jurassic Park, fast filmen fuckade. Men eftersom jag varit på Universal Studios där dom spelade in den så var det kul att ha sett filmen iaf. Sedan blev jag utkastad för att det är tråkiga EM, så nu är jag hemma istället. Jag ska väl läsa Teen Vogue snart och sen så sova vid 23, jobb imorn också, längtar till min juli-lön!

puss



jag kollade igenom gamla bilder på mej själv och då hittade jag den här mkt heta bilden på mej som jesse metcalfe, som snart är tre år gammal, haha!

Kommentarer
Postat av: Natta

HAHAHA JUSTE

2008-06-27 @ 11:38:42
URL: http://nattaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0