måndag

Shulululu. Idag så ska jag som vanligt jobba, fast jag vet inte om jag gör det resten av veckan, då det (nu iaf) ska bli 20-25 grader varje dag. Inte så kul att sitta inne då, men som tur är så kan jag jobba hemifrån också. Just nu håller jag på att säga hejdå till min lillasyster som ska iväg på konfimationsläger i två veckor. Well, efter jobbet så ska jag träffa John och så ska vi gå på bio i Kista. Idag är det faktist ett år sen vi hade vår först "dejt", eller vad man nu ska kalla det, första gången vi träffades utanför skolan ensamma iaf, haha. Aja, måste nog sätta lite fart med kläder och sminket nu,

puss

Kommentarer
Postat av: carro

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://carrof.blogg.se/2008/june/vill-du-tjana-pengar.html

2008-06-30 @ 08:47:23
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0