moulin rouge

Nu har J lämnat mig och gått hem, kmr sakna honom när han är borta! Vi gjorde inte särskilt mkt, myste typ och såg lite på SATC. Jag håller på att kolla igenom alla avsnitt, tror jag hinner färdigt tills lördag, hihi. Resten av kvällen så ska jag ta det lugnt och se på Moulin Rouge som går på trean, en film som jag faktist aldrig sett. Jag började kolla en gång för några år sen, men slutade för den var så seg, men nu kanske jag gillar den mer.

puss




update 23.42; jag hatar när okända personer ringer! det ringde ett dolt nr för ett tag sen och sa typ 'hej, vem är du?' man ba 'eh, det är ju du som ringer mej?' jag tror iaf han hette emi, lr nått annat cp, gick inte att höra, i-landsprobleeeem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0