onsdag

Uppe tidigt, för jag har massor jag ska hinna med idag. Nu först på morgonen ska jag åka in till stan, till Skatteverket, där min syrra sitter och jobbar åt min mammas jobb. Hon ska förklara jobbet/jobba (jag ska ta över hennes jobb nästa vecka). Efter det så ska vi äta lunch, sen ska jag gå till mammas jobb och sitta där några timmar och jobba. Efter det så ska vi på en intervju med Explorica. För några veckor sen blev jag sugen på att åka ett år till USA och plugga, så jag ansökte. Nu vet jag inte riktigt vad jag vill, ett år i LA skulle ju precis inte vara helt fel, men samtidigt vet jag inte om jag pallar vara borta från John, min familj & kompisar i 10 månader! Iaf, jag ska på den där intervjuen idag och så får vi se hur det går. Efter det så ska jag åka till Nikki och se på film och ta det lugnt. Vi hörs sen,

puss puss!



långkofta - hm
topp - hm
tights - hm

+ ballerina  - skopunkten
väska - longchamp
solisar - hm

Kommentarer
Postat av: sophie

Va roligt att åka till usa ett år :)

2008-06-18 @ 17:40:32
URL: http://simonssons.blogg.se/
Postat av: Splendid

Ja, det tycker jag med. Men roligt med serien också :)

2008-06-18 @ 22:40:40
URL: http://splendidfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0