söndag

Jag har varit ute och kört igen, den här gången så övade jag på att starta i uppförsbackar, asläskigt! Aja, senare idag så ska jag träffa Nikki. Det var snack om att vi skulle hooka up med våra Väsbyboys (Alvaro & Jonathan) men nu går dom inte att få tag i, men det löser sej nog. Förra sommaren så var vi med dom typ varje dag, fast sen så när skolan började så tappade vi typ kontakten, eller någon var alltid upptagen. Så för gamla tider skull ska vi ses idag, om dom nu blir kontaktbara igen, haha. Vi hörs senare,

puss puss

ps. idag har jag och john varit ihop i 11 månader. helt sjukt egentligen, men jag är fortfarande världens lyckligaste ♥



klänning - MQ
ballerina - skopunkten

+ solisar - wayfarers


Kommentarer
Postat av: cat

vilka söta små skor!

2008-06-29 @ 14:44:22
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: Anna

söta skor.

2008-06-29 @ 16:20:49
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0