bara för paulines skull

Bloggar bara för att Pauline saknade mej så mkt, men who can blame her? Haha! Iaf, asseg skoldag idag som vanligt, med svenska, samhäll och natur. På naturen fick vi se på film, höll på att somna där på J alltså (haha, inte ovanpå, men mot). Och efter skolan mötte jag Annapanna i centrum och lyckades övertala henne att låna mej cash till ett par skor, som jag köpte utan att prova, så det måste jag fixa idag. Och sen gick vi till vaccinet och satt där i fyrtiofem minuter, fyfan, så jag kom hem hem för ett litet tag sen bara. Och nu sitter jag & J fixar med ett grupparbete i matte som vi har redovisning på imorn och så måste jag fixa en sv-läxa senare ikväll.

puss


Kommentarer
Postat av: paui

tillägnat mig, I feel so special :D

2008-03-11 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0