depend minilack

image73
Beskrivning: Depend har totalt 48 olika nyanser i sitt gällande sortiment. Vår, sommar och höst uppdateras flera lacker efter gällande trender och säsong.

Jag tkr; Jag har 10 st Depend-lack så det måste väl betyda att jag gillar dom, haha. Det som är bra med dom är att de är så små och billiga, och att man bara måste lacka en gång och att det håller länge! Fast deras "fransk manikyr-set" är verkligen dåligt, iaf nagellacket som är tänkt att användas längst ut (nr 32)  det är typ hudfärgat istället för vitt. Fast jag skulle mer rekommendera att köpa "trendfärger" från Depend (som nr 34 här uppe, alla hade den våren 07!) och så typ köpa mer "klassiska färger" (som rött eller svart) från ett dyrare märke.

Andra tkr; Återkommer om jag får kommentarer

Pris & Inköpsställe; I stort sett ingenting, 25 kr och finns på Kicks och typ överallt där smink säljs

Betyg: Jaa du, det är billigt, men atm är jag irriterad på den dåliga vita färgen, så nästa gång satsar jag nog på något dyrare -.-

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag har d rosa :D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D:DD:D:D::D.D:D:D

2008-03-10 @ 20:29:58
Postat av: emma

:O! jag med, jävla wannabe (U)

2008-03-10 @ 21:24:56
URL: http://emmisftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0