filmtips

Ikväll går The perfect man på tv3 kl 21, det är en asmysig film som är sådär gullig att se. Och ett plus är att Big (eller skådisen Chris Noth då) från SATC är med!
Handling; Tonårstjejen Holly Hamilton har tröttnat på att flytta varje gång hennes ensamstående mamma Jean gör slut med någon av sina nollor till pojkvänner. För att distrahera modern från hennes senaste dåliga val, hittar Holly på en hemlig beundrare som ska uppvakta Jean och stärka hennes sviktande självförtroende. När den virtuella romansen tar fart måste Holly fixa fram en kavaljer, och lånar därför en väninnas lika charmige som stilige farbror - Ben, för att ha ett ansikte bakom alla mail, meddelanden och presenter. Men för att hålla fasaden uppe och upprätthålla moderns nyvunna lycka tvingas hon ta till alltmer desperata åtgärder, och missar nästan den perfekte mannen när han väl dyker upp.

image70


Och så går det en till bra film ikväll på femman kl 20, Legally blonde 2. Den är inte lika bra som ettan, men fortfarande helt okej.
Handling; När Elle upptäcker att hennes älskade hund Bruisers mamma sitter inlåst på en anläggning för plågsamma djurförsök lägger hon sin juridiska karriär och sina bröllopsplaner åt sidan för att kämpa för djurens rättigheter, och för respekt för världens blondiner. Men kan hon rädda Bruisers mamma och samtidigt ge politiken en skönhetsbehandling innan bröllopsdagen?
image71

ps. jag döööör för hennes marc jacobs dräkt!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-09 @ 12:21:48
Postat av: pauline

the perfect man är faktiskt bra :D

2008-03-09 @ 14:06:54

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0