gardasil

Jag mötte Annapanna i centrum och kände mej asful, för hon var värsta fixad, kom i sina höga klackar & vårjacka och jag kom i platta stövlar och min 1 kvadratmetersjacka och så. För att göra det ännu bättre fick jag reda på att jag gått runt med värsta foundationranden på halsen hela dagen också, kände mej verkligen asful! Iaf, jag hämtade ut min spruta, för Annis hade glömt sitt recpet, haha, sucker. Och så gick vi till Sollentuna Vaccinationsbyrå och där vaccinerade jag mej (det kunde ni inte räkna ut va?!). Och sprutan var inte alls farlig, gjorde lite ont (men det gör väl alla sprutor) och så känns armen seg sen, typ som mjölksyra, men annars ingenting. Nu ska jag sätta igång med NO'n, för jag har lyckats få tag på iaf dom två första frågorna, jippi..

puss!

ps. hela jävla inlägget blev kursivt och det går inte att ändra -.-




UPDATE: jag vet inte vilka jävla sidor no'n är, kommer aldrig att kunna starta med skiten, buäääh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0