la lista

Tidsfördrivning

Lovar du att vara ärlig? yes sir
Du heter: emma
Smeknamn: emmis, e m.m
Låt just nu: tranceforma - self esteem
Om du röker: nope
Beroende av: john
Favoritkaraktär(er) i bok: haha, ebba i ebbas stil :D
Vem behöver du mest just nu: john, är ensam hemma :(
Vad tror folk om dig: haha, massa shit tror jag, typ att jag är snobbig, värsta braten m.m
Stämmer det: självklart

Vad får du oftast komplimanger för: mina ben & mitt ansikte
Vad säger du för att imponera på någon: jag säger inget, jag har på mej hotpants, hahahaha (seriöst)
Hur imponerar man på dig: man är smart (inte nörd, men sådär inte helt korkad) iaf om man är kille, är man tjej kan man vara helt blåst (nicole = bra exempel, HAHAHAH, jag driver bara :D

Brukar du skratta för dig själv? yes, jag garvar alltid asmkt åt mina skämt innan jag sagt dom högt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ah okej haha :D
Vilken är din favoritmålning? ?
Vart bor du: töjnan
Trivs du där: ja
Äger du några converse: ja, rosa, som jag inte haft på mej sen i åttan
Vad har du för mobil operatör: comviq kompis abonemang
Är du allergisk mot något: nej
Har du haft sex idag: nej, jag har bara varit vaken i1½ h 
Nästa mål i ditt liv: gå ut gymnasiet med okej betyg
Hur svarar du i mobilen:  hej det är emma/ hejhej! (beror på vem som ringer)
vem ringde du senast: mina kära syster, behövde hjälp med att se på dvd i laptopen, hahahaha
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: allt? hon sa typ att det bara var att sätta in dvd och allt löste sej då och att hon just kommit fram till sin kompis land (intressant)
Antal sömntimmar inatt: 9 typ
Sov du ensam: ah
Tycker du om din pappa: yes

Brukar du komma i tid:  ah, alltid
När mår du bra: när jag är glad
När blev du fotad senast: igår
Vanligaste färg på dina kläde: svart & vitt tror jag
Vad tycker du om fötter: hm, det flesta är ganska ofräscha. fräscha fötter ska ha fixade naglar och vara ohåriga! och utan vårtor
Är du smart: jag är ett geni
Är du aktiv i skolan: well, jag går på lektionerna, gör läxorna och allt sånt shit
Vem/vilka saknar du just nu: john & nikkis

Favorit dryck på morgonen: o'boy egentligen, fast jag dricker alltid äppeljucie
Rakar du benen: nej, jag sparar till flätor, hhahahahah, ofc jag gör
När brukar du gå och lägga dig: om det är skola så ganska tidigt, annars när jag får tråkigt
Är du blyg: ja, oftast
Sysslar du med någon idrott: f & s ftw!
Vill du hellre ha mail än brev: beror på vad som står i dom, men helst mail tror jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Har du spytt offentligt: nej

Använder du stjärnor eller kajal: stjärnor? nej, men kajal
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: mina vänner + pojkvän
Är du nöjd med ditt liv: ja, oftast
Om inte, vad vill du ändra på: well, alla ångrar ju saker
Är du bortskämd: nää (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0