dagen

Har just kommit hem från stan, där jag var med John. Jag köpt en present till min mamma (en vecka till mors dag) & sen så träffade vi Micke och hans nya tjej Cheyenne. Vi satt på Coffehouse by George och fikade typ och kollade på munspelsmannen, haha. Och well, nu är jag hemma och laddar upp för en god middag (tacos <33) och sen så ska jag väl plugga matte typ. Har hunnit reptera 3½ kapitel av 6, så det är väl bra.

ciaooo

ps. kmr ni ihåg mina juicy couture-shorts jag beställde för en månad sen? nu har jag äntligen fått dom, dom skulle kommit 5 maj, men nu är dom här iaf :)  <333



vit tröja - hm
blommig förklädesklänning - hm
strumpisar - hm
svarta nitskor - topshop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0