flyttat över min blogg

Shit, vad orolig jag blev! Jag flyttade över min blogg till den nya bloggportalen och sen så funkade inte blogg.se för mej längre. Men det var bara jag som hade missat att dom bytt hemsida (nya är publishme.se..om du flyttat över bloggen) så allt funkar! Jag har iaf varit och tränat nu och shit, det kändes verkligen att det var två veckor sen, jag klarade fan inte av det! Men man brukar ju säga att det tar 10 veckor att bygga upp en kondition och 10 dagar att förstöra den, det är nog sant. Resten av kvällen så ska jag äta en god middag för min mammas bästis är här och sen såklart Cashmere Mafia kl 21.

pusshej!



Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare :*

aboow, hur flyttar man över?

2008-05-05 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0